reklama

Vyška 1

Pokračovanie po lete v novom prostredí s novými ľuďmi a zážitkami o rok starší a o rok múdrejší, ale v škole...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Začiatok školy bol trochu chaotický. Do prvého ročníku nás nastúpilo 1200. Noví ľudia, zo Slovenska, ktorí bývali na inťáku nám boli vdačný, že som ich mohol previesť ako "turistický sprievodca" barmi a diskotékami Košíc. Ja som bol zase vdačný, že som občas našiel azyl na inťáku , kde sa vysokoškolský život podobal tomu, čo som zažil v Grécku pred rokmi so "smečkou vlků". Akurát som bol dospelý a pohľad na svet tiež už nebol taký detský. Systém 6+1, kde pondelok až sobota bola diskotéka a v nedeľu oddych v nejakom bare nám spríjemňoval povinosti, ktoré nám hádzala pod nohy škola. Full of Enegy sa postupne rozpadlo, lebo interne sme sa nezhodli na tom, ako by tvorba mala vyzerať. Pali ako hlavný textár a tvorca piesní stratil asi inšpiráciu a nebol ochotný sa prispôsobit vydavateľtsvu, ktoré chcelo po nás veci , s ktorými sme nesúhlasili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako umelecká skupina sme síce skončili, ale ako kámoši sme ďalej fungovali, i keď Paliho vojna, moje študovanie nás rozdelilo. Géniovia s GT12 sa ale každý piatok ďalej schádzali niekde v meste . Medzi tým mi prišla do cesty Maja , s ktorou sme trávili spoločný čas. Rozkopaná Hlavná a akcie v meste boli udalosti , kde sme nesmeli chýbať. Skok zo žeriavu na lane bol zážitok , na ktorý sa nezabúda. Odvahu nabral Braňo , Maja a ja. Skákalo sa na Námesti Osloboditeľov nad betónovým parkoviskom. Keď ma vytialhi asi do 30 metrovej výšky a pozeral som na dav ľudí podomnou, nebolo mi všetko jedno. Na otázku či skočím nebola jednoduchá odpoveď, ale keď som videl dole kamarátov, ktorí čakali len na to , že žeriav zíde dole aj so "skokanom" , nesmelým hláskom sme začali odpočítavať. Po skoku som taký príliv adrenalínu nečakal a celý deň sme my traja "lietali nad zemou" a usmievali sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V lete po skúškovom, som s Braňom dostal ponuku robiť vedúceho v detskom tábore. 14 Dní za Prešovom s učiteľkami zo základnej školy bol dokonalý. Ja som dostal na starosti 3. oddiel. Celodenné aktivity ako futbal, bazén a hry nám ale po večierke nezabránili užiť si prázdniny aj s dospelákmi. Toľko vtipov, čo povedala Eva (bez internetu) som od vtedy snáď ani nepočul. Jeden legendárny zostal až do teraz:

" Na čistinku prišiel medveď a hovorí: "milé zvieratká!" 

žaba po ňom opakuje:" milé zvieratká! "

 Medveď: Rozhodol som sa ! 

žaba" rozhodol som sa!" 

 Medveď: "že dnes z Vás niekoho zjem!" 

 žaba: "že dnes z Vás niekoho zjem! " 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Medveď naštvane: "a 1. bude ten s najvačšou hubou! " 

 žaba(tenkým hláskom): "CHUDÁK KROKODÝL.!!!."

Myslím, že tento nepretrumfol ani manžel jednej vedúcej, mimochodom bývaly pilot Mig 21, keď rozprával vtipné príhody o tom, ako sa musí posilniť pred letom, tak aby letel rovno. S Evkou sme zažili aj po tábore iné akcie, lebo ako pani učiteľka bola velmi aktívna a ktomu veľmi pekná, inteligentná a vtipná.No s učiteľskym platom bez vnútorneho optimizmu by sa to asi nedalo. 2 ročník v škole prebehol s odrenými ušami, a pretože sme boli v Európe skoro bez hraníc, dalšie prázdniny mali byť ako jazykovo pracovné leto v Mnichove, hlavnom meste BMW a piva.

Vincent Novotny

Vincent Novotny

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obycajny clovek , ktory je tak trochu extrovert , a tieto pribehy ktore tuto budem zverejnovat su a budu venovane ludom ktorych mam rad a pre ludi ktorý možno vobec netusia aky tazky život je.... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu